Zmiany w pracy działu obsługi klienta

W związku z nadzwyczajną sytuacją, spowodowaną epidemią koronawirusa, w trosce o Państwa i nasze zdrowie informujemy, że Dział Obsługi Klienta pozostaje do Państwa dyspozycji wyłącznie poprzez elektroniczne narzędzia komunikacji tj. e-mail, telefon.

W sytuacjach wyjątkowych prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia sposobu załatwienia sprawy.

Centrala ZEC Sp. z o.o.
15 864 23 49 – telefon całodobowy
15 864 30 86
Fax 15 864 35 56 – dostępny w godzinach 7:00 – 15:00
Telefon komórkowy: 606 928 712 – telefon całodobowy

Numery wewnętrzne:
11 – Sekretariat
12 – Prezes Zarządu
13 – Dyrektor Techniczny
14 -  Dział Kadr i Płac
15 – Księgowość
17 – Główna Księgowa
22 – Dział Rozliczeń
30 – Dział Techniczny
31 – Kotłownia
33 – Portiernia

E-mail: sekretariat@zecstaszow.pl

Informacja w pliku PDF – pobierz